wtorek, 18 października 2016

Pięć razy jedenaście to pięćdziesiąt pięć, a więc LBA

Hejo! Dzisiaj będzie Liebster od Muminka. Darujcie, że nie przypomnę, na czym to polega, ale już chyba wszyscy wiedzą - w końcu ten tag gości u mnie już piąty raz. Więc odpowiem na pięćdziesiąte piąte pytanie zadane mi przy okazji tejże nominacji. So:
1. Jak tam Twój tegoroczny plan lekcji? też masz dwa wuefy w środku dnia jak ja?
Hehe, tak. Mam dwa razy WF na koniec zajęć, a potem jedną godzinę informatyki. Kto układał ten plan? (Nie zdarzyło mi się mieć takiego, który by mnie zadowolił w 100%, ale mówi się trudno).
 2. Wyobraź sobie, że możesz spędzić dzień ze swoim idolem - ale musisz oprowadzić go po swojej okolicy. Jak zaplanujesz to spotkanie?
Przede wszystkim pójdziemy do najlepszej kawiarni w moim mieście, którą odkryłam dopiero w tym roku. Kupimy tam tosty z szynką i najlepszą lemoniadę na całej kuli ziemskiej, a ośmielę się nawet stwierdzić, że w tej galaktyce. Chyba, że będzie szczególnie zimno, to weźmiemy herbatę. Jak już siądziemy, to wypytam pana Moersa, autora "Miasta Śniących Książek" o co tam chcę go wypytać. Potem, korzystając z takich fajnych rzeczy jak autobusy (hehe) pojedziemy na Kadzielnię, Karczówkę, może nawet na Święty Krzyż...
 3. Wolisz chodzić boso czy w skarpetkach?
W skarpetkach!
 4. Jaki był ostatni film, który oglądałeś na youtube?
Wcale nie czytałam przed chwilą posta Muminka. Nope.
 5. Czy lubisz balony?
Tylko te z helem. Bo z powietrzem to nie.
 6. Masz jakieś motto życiowe?
Nie. Ale mam parę ulubionych cytatów. Np. "Musisz się nauczyć widzieć to, na co patrzysz" z Dziedzictwa Ch.Paoliniego. Mocno zapadł mi w pamięć.
7. Masz ulubioną emotikonkę?
((:
 8. Jaki jest twój sens życia?
Literatura.
 9. Koło, kwadrat czy trójkąt? A może coś innego?
serio nie miałam pomysłu ok
Czy mogę nagiąć zasady i powiedzieć trapez? Ma fajny wzór na pole. A plus be... *wszyscy rzucają się na kotołaczkę, by zamknąć jej usta, gdyż znają wzór na pamięć*
 10. Czy też tak bardzo czekasz na nowe video Studia Accantus?
Zostałam nominowana gdy jeszcze nie zaczął się sezon, ale powiem - środa już jutro, więc damy radę :))
Ej, to tylko 10 pytań. A miało być jedenaście.
No dobrze, to chyba muszę wymyślić swoje? Czytam tak mało blogów, że nie mam kogo nominować. A poza tym, nie działa u mnie funkcja kopiowania (chyba, że jesteś zaprawionym w bojach hakerem, to wtedy działa), więc nie ma większego sensu ich tutaj pisać. Także no.
A już za tydzień:
~ trzcina
~ laminować
~ dym
~ czyli wyzwanie na Kreatywne Spojrzenie!
 

4 komentarze:

  1. Ja w tym roku mam WF na dwóch pierwszych lekcjach, a informatykę w inny dzień na pierwszej lekcji - pomińmy to, że sala informatyczna jest w innym budynku, a potem chodzę z kurtka po szkole.
    Piąteczka! Po części sensem mojego życia też jest literatura :D Poza tym jest jeszcze jedzenie, znajomi, ładne miejsca, pisanie, fajni znajomi, obrazki śmiesznych, puszystych kotów i parę innych rzeczy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pisanie też się łapie pod literaturę :D A, no tak, jedzenie też jest po części sensem mojego życia, ładne miejsca też w sumie też mogę pod to podpiąć ^^
      Pozdrawiam również! kotołaczka02

      Usuń
  2. Jakim cudem napisałam tylko 10 pytań?! Jakim cudem wymyślałam takie głupoty?! O mój Boże. To wszystko przez Ricka Astleya. A trapezy są super. Chyba, że nie ma wszystkich danych i liczby się nie skracają (czy tylko według mnie jak są ułamki zwykłe i je się skraca przez skreślanie cyfr i pisanie "nowych" to to jest najbardziej ekscytująca rzecz w matematyce?)
    Pozdrawiam ciepło!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę szukanie x. Wiesz, jakie to ekscytujące?! Biedny się zgubił i trzeba go cały czas szukać! Może nie zna drogi do domu? *zapisuje nowy pomysł na opowiadanie*
      Pozdrawiam również! kotołaczka02

      Usuń